Δευτέρα, 26 Φεβρουαρίου 2018

Συμβουλές ελέγχου

  •       Βρείτε τρόπους για να εκφράσετε τα πραγματικά σας συναισθήματα
  •        Μην καταπιέζετε τις επιθυμίες σας.
  •       Βάλτε την έννοια του προγράμματος, αλλά όχι της ρουτίνας στη ζωή σας.
  •       Ασχοληθείτε με αγχολυτικές δραστηριότητες, όπως γυμναστική, χόμπι και ασκήσεις χαλάρωσης.
  •       Δραστηριοποιηθείτε κοινωνικά.
  •        Διατηρήστε τους φίλους σας και τις καλές σχέσεις με την οικογένειά σας.
  •       Αυξήστε την επαφή σας με τη φύση.
  •        Ακολουθήστε έναν υγιεινότερο τρόπο διατροφής.
  •        Ενισχύστε το καθημερινό σας διαιτολόγιο με τροφές που βοηθούν στη μείωση του άγχους.
  •        Μην καταφεύγετε στα αγχολυτικά φάρμακα χωρίς τη συμβουλή του γιατρού σας.


Θυμόμαστε για τη διατροφή: Οι υδατανθρακούχες τροφές (μακαρόνια, ρύζι, πατάτες, φρούτα κ.λπ.) διεγείρουν την παραγωγή σεροτονίνης που γενικά έχει ηρεμιστική δράση. Αντίθετα οι πρωτεϊνούχες τροφές (κρέας, κοτόπουλο, ψάρι κ.λπ.) προκαλούν την παραγωγή νορ-αδρεναλίνης και ντοπαμίνης, που έχουν περισσότερο διεγερτική δράση. 


Σταματήστε να είστε τελειομανείς! Η τελειομανία είναι πηγή συνεχούς και ανεξέλεγκτης έντασης και απαιτήσεων που δεν τελειώνουν ποτέ.




Μακροζωία 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου